janentineke2015.reismee.nl

Paul en Margot komen invliegen

Als de bakker al toeterend weer brood heeft gebracht gaan we op de fiets een rondje maken in de buurt. Buiten het strand met wat verdwaalde strandtentjes is hier nier zo veel te zien. Lekker weer aan het strand dus tot een uur of 3 en daarna met de camper naar het vliegveld om Paul en Margot af te halen. Ze hebben een goede vlucht gehad. Even bij de Lidl inkopen en dan een welkomsdrankje met gevulde olijfjes. Dan natuurlijk even een duik in zee en om 19.30 uur schuiven we aan in het barretje bij het strand. We zijn de enige gasten. Er staat een barbecue klaar met gamba’s en zwaardvis maar we gaan eerst aan de mosselen. Eerst een pannetje met mosselen in zout water met wijn, erg lekker en dan een vurige pan mosselen. We hebben het recept gekregen. Daar volgt zwaardvis en gamba’s en we krijgen ook allemaal een halve octopus. Het smaakt allemaal heerlijk maar we zitten wel bomvol. De eigenaar heeft zich wel aan zijn woord gehouden. Jullie willen een vismaaltijd….. die zul je krijgen ook. Nog een bakje koffie toe en daarna nog even wat verder kletsen voor de camper. Voor twaalven erin.