janentineke2015.reismee.nl

Ciro Marina . 1 dagje debielenressort is wel genoeg.

Vandaag een lui dagje bij het zwembad. Lezen en luieren. We doen niet mee aan de aqua-gym. De muziek knalt wel over het zwembad. Net als we weg willen gaan is de gym voorbij en de muziek minder hard. We gaan water in water uit, steeds om te koelen , want het is heet. Tegen twaalven bereikt de animatie haar hoogste debielen-nivo. Iedereen (behalve wij) doen mee aan een spelletje wie het snelst op en neer kan lopen tussen twee punten met een twee euro muntstuk op je voorhoofd. Echt volwassen mensen hoor, zonder kwijl, zonder helmpje, niet te geloven, en een lol, de winnaar kreeg een gratis aperitiefje. Wij hebben genoten. Ik ga naar het dorp, koop daar brood en wijn en we eten bij de camper. Zelf gekookt. Cup-a-soup champignons. Kunnen we vanavond tenminste weer uit eten zonder schuldgevoel. Haha. We zwemmen nog wat en ik werk dit verslag verder bij. Om 19.00 uur gaan we naar het stadje. We kopen tomaten, want die vind ik zo heerlijk hier, vooral die ovale pomodori. De groentenwinkel heeft ongeveer 10 verschillende soorten. Waar is het voor vraagt hij. Waar is het voor? Antwoord ik. Hij legt uit dat die tomaat lekker is op brood, die voor de salade, die voor een pizza, die voor penne, die voor………etc. Nooit geweten. Hij weet een visrestaurant. Gaan we later ook eten. Eerst nog even een wijntje in het haventje. Het eten valt een beetje tegen. Kan ook wel eens. De antipasti is zo uitgebreid, dat we elkaar aankijken in de trant van “moeten we ook nog een hoofdgerecht…..pfffff. Ja hoor, de vrouw van het restaurant komt aan met een grote schaal verschuillende soorten gebakken vis. Wat haar man gevangen heeft. Het smaakt wel, maar allemaal wel een beetje hetzelfde. Echt lekker gemaakt met kruiden enzo is de vis niet. Dat had Jamie anders gedaan. We laten de grootste vis volledig onaangeroerd. We ploffen bijna. De koffie drinken we buiten aan het boulevardje. Terug op de camping nog een perudootje…..ik win weer. Ach ja, mag ook wel eens een keertje.

Reacties

Reacties

marija

Hoi neefie en nichie. Eindelijk heb ik jullie reisverslag gevonden, ik dacht net zoals bij hetty en jacq dat ik een reisverhaal in mijn mail kreeg maar dat is niet zo, ik heb net ontdekt dat ik er zelf op moet klikken, lekker snugger he . maar ik heb alles nu gelexen en het is wel tof he met zo'n camper. Ik verzorg jullie post en ik denk dat anne-cora en john de stapeltjes die ik op tafel had gelegd op de stoelen hebben gelegd, dat is minder in 't zicht. is wel slim. Ik volg hun voorbeeld. Ik geloof dat Annie niet meer is. Geniet maar van jullie vakantie, de helft zit er al weer op. Veel plezier en liefs van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!