janentineke2015.reismee.nl

San Vito Lo Capo strand!!!

We hebben besloten hier lekker een paar dagen te blijven en er een strandweek van te maken. We zitten op 50 km van het vliegveld dus het reizen zit erop. En dit is een erg relaxte plek. Het wordt dus een stranddag en daar is niet zoveel over te vertellen. Behalve dan dat ze zee hier tropisch aandoet. Spierwit zand en blauw water. Genieten. Het is wel loei en loeidruk. Maar het is dan ook zondag. Tussen de middag een lekker spaghetti voor Tineke en een salade voor mij. Terug bij de camping gaan we kokkerellen alla Jamie Oliver in ItaliĆ«. Het worden Bruchettes en die smaken geweldig. We hebben schaaltjes gemaakt met de ingrediĆ«nten, zoals tonijn, ansjovis, tomaat, ui (uit Tropea!!!) etcā€¦ā€¦Eigenlijk is het allemaal heel simpel, stukjes brood roosteren , insmeren met knoflook, beetje olijfolie erop en dan maar scheppen uit de schaaltjes wat je lekker vindt. Als we klaar zijn gaan we naar het stadje en slenteren wat rond en Tineke zoekt nog steeds de ketting die ze in Rome heeft gezien en die ze niet heeft gekocht onder het mom van ā€œdie kom ik nog wel een keer ergens tegen.ā€. Nee dus. We eten een super lekker ijsje, zitten weer twee keer op een terrasje mensen te kijken en stellen vast dat dit een heerlijke ontspannen laatste week is. Hadden we gewoon even nodig , even drie vier dagen op dezelfde plek.