janentineke2015.reismee.nl

Kaart

Berste mensen,

Ik ben nog even aan het oefenen met de mogelijkheden van deze site. Best wel geinig eigenlijk. Ik heb nu ook de route tot Milaan even ingetekend.

Oh ja, mam volgt ons ook. Harstikke leuk.Zij heeft perslot met pap het Italie-virus in ons aangestoken en het woekert al weer voort in de volgende generatie. Ik heb haar even wegwijs gemaakt want er staat voor een "leek"wel ineens heel veel info op het scherm. Ze kan natuurlijk altijd haar kleinkinderen bellen als ze er even niet uitkomt.

Tineke komt om 15.00 uur aan met de trein. Dan gaan we pakken en hebben vanavond nog even met jullie allemaal contact.

Marija heb ik ook uitgenodigd maar verder willen we er geen "Kijk eens hoe leuk wij het hebben"- show van maken. Iedereen is welkom maar ik ga niet mijn hele facebooklijst uitnodigen.

Als er iemand in je omgeving is die het graag wil volgen is dat geen enkel probleem.

Paul en Margot gaan de reis ongeveer in omgekeerde richting maken dus die zullen er wel wat tips uit kunnen halen.

Jan

Reacties

Reacties

Willeke

Wat leuk om jullie te gaan volgen! Ben erg benieuwd naar alle verhalen! Hele fijne vakantie! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!