janentineke2015.reismee.nl

Laatste dag.......

Al weer de laatste dag. En het is wel goed geweest ook. 3 ½ week is eigenlijk lang zat en we hebben ook 3500 km gereden. Bakkertje is laat vandaag. Probeert weer zijn hele voorraad te slijten. Is weer teleurgesteld dat we de hele auto niet leegkopen. Na het ontbijt in de ligstoelen aan het strand. Er staat een stevige wind en als er een wolk voor de zon is , wordt het zelfs fris. Geweldig weer voor de kitesurfers. Die leven zich voor onze neus helemaal uit. Om 16.00 uur nestelen we ons in de schaduw achter de camper waar we ook uit de wind zitten. Heerlijk. Effe wat snoepen en een wijntje en we kijken toevallig even het nieuws en horen dan van de verschrikkingen in Tunesië. Wij hebben de afgelopen weken meerdere malen op een dergelijk strand gezeten met ligbedden, parasolletjes en strandverkopers en het feit dat we er hemelsbreed 175 km vanaf zitten maakt het deste aangrijpender. Verder maar niet te veel bij stilstaan. We gaan om 18.30 uur wandelend over het strand naar een geweldig gezellig restaurant en zien een prachtige zonsondergang. We laten ons tussen de gratis hapjes vooraf en de pizza’s nog twee plateaus vis aanpraten en die zijn wel heerlijk en we zijn geen van allen kleine eters maar de pizza’s gaan er daarna maar met moeite in. Nog een koffie na en over het strand terug en bij de camper nog even uitbuiken. De dames hebben het overpakken van de koffers vandaag al afgehandeld dus voor morgen zijn we helemaal klaar. 23.00 uur allemaal in bed.